Tomasz Kryszczyński

  Trening mindfulness (MBSR) we Wrocławiu, start 10 maja 2022

Klasyczny, 8 tygodniowy trening MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction).  

W ramach kursu odbywa się 8 spotkań: 10, 17, 24, 31 maja, 7, 14, 21, 28 czerwca 2022 (godzina 18:00-20:30),  „dzień uważności”: 18 czerwca (godzina 10.00-16.00).

Kurs obejmuje także opcjonalnie 1 godzinę indywidualnej konsultacji z prowadzącym.

Prowadzący: Tomasz Kryszczyński

Miejsce:  Krzywy Komin, Dubois 33-35a, Wrocław.

Cena 890 zł – dla studentów do 26 roku życia i seniorów. 

Cena: 990 zł – dla osób wpłacających po 31 marca.

Możliwość płatności w ratach. Miejsce gwarantuje wpłata zadatku w wysokości 200 zł.

Ostateczny termin pełnych wpłat: 1 maja 2022.

Numer konta:

Kwantum Szkolenia, ul. Jemiołowa 63, Wojnowice, 55-003 Czernica

MultiBank Bre Bank SA, 84 1140 2017 0000 4502 0308 7277

Tytułem: MBSR, Wrocław, maj 2022

O KURSIE
 
🔘 Co to jest MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction)?
MBSR, czyli program Redukcji stresu oparty na uważności, został stworzony w 1979 przez profesora Jona Kabata – Zinna. Obecnie jest dostępny dzięki wielu ośrodkom oraz certyfikowanym trenerom w kilkudziesięciu krajach na całym świecie.
 
🔘 Jakie są korzyści z przejścia przez program MBSR ?
Prowadzone od ponad 35 lat badania nad MBSR wskazują na następujące korzyści z uczestnictwa w programie:
▪️ trwałe obniżenie fizycznych i psychologicznych symptomów stresu,
▪️ zwiększoną zdolność do relaksowania się,
▪️ redukcję poziomu bólu oraz umiejętność radzenia sobie ze stałym bólem,
▪️ większy entuzjazm i energię do życia,
▪️ podwyższenie samooceny,
▪️ rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących zarówno krótko jak i długotrwałych.
 
MBSR może również wspomagać proces zdrowienia w przypadkach zaburzeń psychicznych i somatycznych takich jak depresja, przewlekłe bóle, zaburzenia lękowe, zaburzenia odżywiania i uzależnienia.
 
🔘 Z jakich powodów ludzie biorą udział w programie MBSR?
▪️ stres związany z pracą i życiem osobistym
▪️ chęć podniesienia jakości życia, lepszego radzenia sobie z trudnymi emocjami
▪️ niepokój i przemęczenie
▪️ problemy ze snem
▪️ chroniczny ból
▪️ podwyższone ciśnienie krwi
▪️ bóle głowy
 
🔘 Jak przebiega trening MBSR ?
▪️ trening MBSR trwa 8 tygodni;
▪️ w ciągu ośmiu tygodni uczestnicy treningu spotykają się regularnie na warsztatach (w każdym tygodniu 1 warsztat), 8 spotkań, każde trwające 2,5 godziny;
▪️ trening obejmuje także „Dzień uważności” – spotkanie poświęcone praktyce uważności trwające 6 – 8 godzin dydaktycznych;
▪️ w trakcie treningu każdy uczestnik ma możliwość odbycia indywidualnej konsultacji z trenerem;
▪️ zgodnie z programem uczestnicy zachęcani są do samodzielnego rozwijania własnej uważności pomiędzy cotygodniowymi spotkaniami w oparciu o metody poznane w trakcie całego kursu.
 
🔘 Główne techniki poznawane podczas kursu to:
▪️ bodyscan – świadomość ciała,
▪️ medytacja oddechu,
▪️ praktyka uważności w ruchu,
▪️ medytacja doznań, emocji, myśli.
 
🔘 Podczas treningu każdy uczestnik otrzymuje:
▪️ nagrania audio wspomagające samodzielne rozwijanie uważności,
▪️ materiały szkoleniowe.

  Trening mindfulness (MBSR) w KATOWICACH, 12 maja 2022

Klasyczny, 8 tygodniowy trening MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction).  

W ramach kursu odbywa się 8 spotkań: 12, 19, 26 maja, 2, 9, 16, 23, 30 czerwca (od 18.00 do 20.30) oraz „dzień uważności”: 26 czerwca (10.00-16.00).

Kurs obejmuje także opcjonalnie 1 godzinę indywidualnej konsultacji z prowadzącym.

Prowadzący: Tomasz Kryszczyński

Miejsce:  ul. Kościuszki 26

Cena dla studentów do 26 roku życia i seniorów 890 zł.

Cena dla osób wpłacających po 31 marca: 990 zł.

Możliwość płatności w ratach. Miejsce gwarantuje wpłata zadatku w wysokości 200 zł.

Zgłoszenia i wpłaty przyjmujemy do 2 maja

Numer konta:

Kwantum Szkolenia, ul. Jemiołowa 63, Wojnowice, 55-003 Czernica

MultiBank Bre Bank SA, 84 1140 2017 0000 4502 0308 7277

Tytułem: MBSR, Katowice, maj 2022

O KURSIE
 
🔘 Co to jest MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction)?
MBSR, czyli program Redukcji stresu oparty na uważności, został stworzony w 1979 przez profesora Jona Kabata – Zinna. Obecnie jest dostępny dzięki wielu ośrodkom oraz certyfikowanym trenerom w kilkudziesięciu krajach na całym świecie.
 
🔘 Jakie są korzyści z przejścia przez program MBSR ?
Prowadzone od ponad 35 lat badania nad MBSR wskazują na następujące korzyści z uczestnictwa w programie:
▪️ trwałe obniżenie fizycznych i psychologicznych symptomów stresu,
▪️ zwiększoną zdolność do relaksowania się,
▪️ redukcję poziomu bólu oraz umiejętność radzenia sobie ze stałym bólem,
▪️ większy entuzjazm i energię do życia,
▪️ podwyższenie samooceny,
▪️ rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących zarówno krótko jak i długotrwałych.
 
MBSR może również wspomagać proces zdrowienia w przypadkach zaburzeń psychicznych i somatycznych takich jak depresja, przewlekłe bóle, zaburzenia lękowe, zaburzenia odżywiania i uzależnienia.
 
🔘 Z jakich powodów ludzie biorą udział w programie MBSR?
▪️ stres związany z pracą i życiem osobistym
▪️ chęć podniesienia jakości życia, lepszego radzenia sobie z trudnymi emocjami
▪️ niepokój i przemęczenie
▪️ problemy ze snem
▪️ chroniczny ból
▪️ podwyższone ciśnienie krwi
▪️ bóle głowy
 
🔘 Jak przebiega trening MBSR ?
▪️ trening MBSR trwa 8 tygodni;
▪️ w ciągu ośmiu tygodni uczestnicy treningu spotykają się regularnie na warsztatach (w każdym tygodniu 1 warsztat), 8 spotkań, każde trwające 2,5 godziny;
▪️ trening obejmuje także „Dzień uważności” – spotkanie poświęcone praktyce uważności trwające 6 – 8 godzin dydaktycznych;
▪️ w trakcie treningu każdy uczestnik ma możliwość odbycia indywidualnej konsultacji z trenerem;
▪️ zgodnie z programem uczestnicy zachęcani są do samodzielnego rozwijania własnej uważności pomiędzy cotygodniowymi spotkaniami w oparciu o metody poznane w trakcie całego kursu.
 
🔘 Główne techniki poznawane podczas kursu to:
▪️ bodyscan – świadomość ciała,
▪️ medytacja oddechu,
▪️ praktyka uważności w ruchu,
▪️ medytacja doznań, emocji, myśli.
 
🔘 Podczas treningu każdy uczestnik otrzymuje:
▪️ nagrania audio wspomagające samodzielne rozwijanie uważności,
▪️ materiały szkoleniowe.

  Trening mindfulness (MBSR) w KRAKOWIE, 13 maja 2022

Klasyczny, 8 tygodniowy trening MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction).  

W ramach kursu odbywa się 8 spotkań: 13, 20, 27 maja, 6, 10, 17, 24 czerwca, 1 lipca  2022, w godzinach od 18:00 do 20:30 oraz „dzień uważności”: 25 czerwca (10.00-16.00).

Kurs obejmuje także opcjonalnie 1 godzinę indywidualnej konsultacji z prowadzącym.

Prowadzący: Tomasz Kryszczyński

Miejsce:  ul. Przybyszewskiego 13, Ogród Harmonii

Cena: 890 zł dla studentów do 26 roku życia i seniorów.

Cena: 990 zł dla osób wpłacających po 31 marca.

Możliwość płatności w ratach. Miejsce gwarantuje wpłata zadatku w wysokości 200 zł.

Ostateczny termin pełnych wpłat: 3 maja.

Numer konta:

Kwantum Szkolenia, ul. Jemiołowa 63, Wojnowice, 55-003 Czernica

MultiBank Bre Bank SA, 84 1140 2017 0000 4502 0308 7277

Tytułem: MBSR, Kraków, maj 2022

O KURSIE
 
🔘 Co to jest MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction)?
MBSR, czyli program Redukcji stresu oparty na uważności, został stworzony w 1979 przez profesora Jona Kabata – Zinna. Obecnie jest dostępny dzięki wielu ośrodkom oraz certyfikowanym trenerom w kilkudziesięciu krajach na całym świecie.
 
🔘 Jakie są korzyści z przejścia przez program MBSR ?
Prowadzone od ponad 35 lat badania nad MBSR wskazują na następujące korzyści z uczestnictwa w programie:
▪️ trwałe obniżenie fizycznych i psychologicznych symptomów stresu,
▪️ zwiększoną zdolność do relaksowania się,
▪️ redukcję poziomu bólu oraz umiejętność radzenia sobie ze stałym bólem,
▪️ większy entuzjazm i energię do życia,
▪️ podwyższenie samooceny,
▪️ rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących zarówno krótko jak i długotrwałych.
 
MBSR może również wspomagać proces zdrowienia w przypadkach zaburzeń psychicznych i somatycznych takich jak depresja, przewlekłe bóle, zaburzenia lękowe, zaburzenia odżywiania i uzależnienia.
 
🔘 Z jakich powodów ludzie biorą udział w programie MBSR?
▪️ stres związany z pracą i życiem osobistym
▪️ chęć podniesienia jakości życia, lepszego radzenia sobie z trudnymi emocjami
▪️ niepokój i przemęczenie
▪️ problemy ze snem
▪️ chroniczny ból
▪️ podwyższone ciśnienie krwi
▪️ bóle głowy
 
🔘 Jak przebiega trening MBSR ?
▪️ trening MBSR trwa 8 tygodni;
▪️ w ciągu ośmiu tygodni uczestnicy treningu spotykają się regularnie na warsztatach (w każdym tygodniu 1 warsztat), 8 spotkań, każde trwające 2,5 godziny;
▪️ trening obejmuje także „Dzień uważności” – spotkanie poświęcone praktyce uważności trwające 6 – 8 godzin dydaktycznych;
▪️ w trakcie treningu każdy uczestnik ma możliwość odbycia indywidualnej konsultacji z trenerem;
▪️ zgodnie z programem uczestnicy zachęcani są do samodzielnego rozwijania własnej uważności pomiędzy cotygodniowymi spotkaniami w oparciu o metody poznane w trakcie całego kursu.
 
🔘 Główne techniki poznawane podczas kursu to:
▪️ bodyscan – świadomość ciała,
▪️ medytacja oddechu,
▪️ praktyka uważności w ruchu,
▪️ medytacja doznań, emocji, myśli.
 
🔘 Podczas treningu każdy uczestnik otrzymuje:
▪️ nagrania audio wspomagające samodzielne rozwijanie uważności,
▪️ materiały szkoleniowe.

ŻYCIE Z MINDFULNESS, POGŁĘBIONY KURS WE WROCŁAWIU, START: 8 MARZEC

Pogłębiony, 8 tygodniowy trening mindfulness (Życie z mindfulness).  

Program skierowany jest do osób, które uczestniczyły w MBSR, MBCT, grupach medytacyjnych. Powstał, aby rozszerzyć wiedzę, znajomość praktyk, dać możliwość ustrukturyzowanej kontynuacji ćwiczenia mindfulness.

W ramach kursu odbywa się 8 spotkań: 9, 16, 23, 30 marca, 6, 13, 20, 27 kwietnia (od 18.00 do 20.30) 

Prowadzący: Tomasz Kryszczyński

Miejsce:  Krzywy Komin, Dubois 33-35

Cena: 1090 zł.

Cena dla studentów do 26 roku życia i seniorów 990 zł.

Możliwość płatności w ratach. Miejsce gwarantuje wpłata zadatku w wysokości 200 zł.

Zgłoszenia i wpłaty przyjmujemy do 1 marca

Numer konta:

Kwantum Szkolenia, ul. Jemiołowa 63, Wojnowice, 55-003 Czernica

MultiBank Bre Bank SA, 84 1140 2017 0000 4502 0308 7277

Tytułem: Życie z mindfulness, Wrocław, marzec 2022

ŻYCIE Z MINDFULNESS, POGŁĘBIONY KURS W KATOWICACH, START: 11 MAJA

Pogłębiony, 8 tygodniowy trening mindfulness (Życie z mindfulness).  

Program skierowany jest do osób, które uczestniczyły w MBSR, MBCT, grupach medytacyjnych. Powstał, aby rozszerzyć wiedzę, znajomość praktyk, dać możliwość ustrukturyzowanej kontynuacji ćwiczenia mindfulness.

W ramach kursu odbywa się 8 spotkań: 11, 18, 25 maja, 1, 8, 15, 22, 29 czerwca (od 18.00 do 20.30) 

Prowadzący: Tomasz Kryszczyński

Miejsce:  Kościuszki

Cena dla studentów do 26 roku życia, seniorów – 990 zł.

Cena: 1090 zł.

Możliwość płatności w ratach. Miejsce gwarantuje wpłata zadatku w wysokości 200 zł.

Zgłoszenia i wpłaty przyjmujemy do 1 maja.

Numer konta:

Kwantum Szkolenia, ul. Jemiołowa 63, Wojnowice, 55-003 Czernica

MultiBank Bre Bank SA, 84 1140 2017 0000 4502 0308 7277

Tytułem: Życie z mindfulness, Katowice, maj 2022

    WEEKEND Z MINDFULNESS W GÓRACH, 3-5 czerwca 2022

Weekend z mindfulness w górach.

Start: 3 czerwca, 19.00

Zakończenie: 5 czerwca, 15.00

Spotkanie ma charakter praktyczny, poza medytacją przeprowadzone zostanie także kilka krótkich wykładów, po których będzie możliwość podzielenia się refleksjami na temat praktyki, zadania pytań.

Prowadzący: Tomasz Kryszczyński

Miejsce:  Biorezydencja, Świeradów Zdrój

Cena: 990  (wyżywienie, nocleg, zajęcia).

Ostateczny termin pełnych wpłat: 10 maja. O przyjęciu na listę decyduje zgłoszenie przez formularz zgłoszeniowy oraz data wpłaty. 

Numer konta:

Kwantum Szkolenia, ul. Jemiołowa 63, Wojnowice, 55-003 Czernica

MultiBank Bre Bank SA, 84 1140 2017 0000 4502 0308 7277

Tytułem: Weekend z mindfulness, czerwiec 2022

 SPOTKANIA MEDYTACYJNE ONLINE

Cykl 8 spotkań medytacyjnych w formule online.

Terminy: 12, 26 września, 10, 17, 31 października, 14, 28 listopada, 12 grudnia. 

Godziny spotkań: 18.00-20.00

Prowadzący: Tomasz Kryszczyński 

Miejsce:  Platforma Zoom, online

Cena: 400zł/8 spotkań

Ostateczny termin pełnych wpłat: 6 września.

Numer konta:

Kwantum Szkolenia, ul. Jemiołowa 63, Wojnowice, 55-003 Czernica

MultiBank Bre Bank SA, 84 1140 2017 0000 4502 0308 7277

Tytułem: Spotkania medytacyjne, wrzesień 2021